** Wir laden alle User und Interessierte herzlich zum Dienstags Hawaii Five-0 Chat um 21:00 ein! ** - ** Die 2. Staffel "Hawaii Five-0" immer Sonntags um 22.15 Uhr! ** - ** "Three Rivers" auf SIXX, ab dem 13. April immer Freitags um 21:45! **
Anzahl der Beiträge: 5733 Anmeldedatum: 10.01.10 Alter: 40 Ort: Im Kaninchenloch
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call Mi Nov 03, 2010 6:10 pm
Ja, den kenn ich auch, obwohl ich grad nicht weiss, in was ich ihn gesehen habe. Aber als Bösewicht kommt der ganz sicher gut, hat die richtige Ausstrahlung.
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call Mi Nov 03, 2010 9:13 pm
Also diesen Mark Dacascos kenn` ich überhaupt nicht aber seine Filmliste ist schon beachtlich obwohl ich da keinen davon bewusst gesehen habe denke aber als Bösewicht kommt er ganz klasse rüber in Hawaii Five -0 ...
danke @Nilu für die Info und pic`s siehste hier lernt man sogar noch was*grins*
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call So Dez 12, 2010 12:45 am
Eine neue für H50
Name : Rita Cole
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call So Dez 12, 2010 10:49 am
Welche Rolle soll sie denn bekommen?
Danke susan!
_________________ - A second chance is a powerful thing. Take it! - Remember darling, half the world is night. - Book`em Danno!
Kimba Admin
Anzahl der Beiträge: 5733 Anmeldedatum: 10.01.10 Alter: 40 Ort: Im Kaninchenloch
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call So Dez 12, 2010 12:34 pm
Die hat ja da im Castin total viel Text. Muss auch komisch sein, so ohne Umgebung, ohne Mitspieler und ohne Zusammenhang sowas zu bringen, damits dann echt rüberkommt. Nix für mich. Ob's wohl nur ne einmalige Gastrolle ist oder mehr?
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call Mi Dez 15, 2010 6:59 pm
Ich werf das hier auch noch rein. Dannys Bruder:
Und ein kleiner Bericht dazu:
Here's the latest on Dane Cook's guest-starring stint on Hawaii Five-0, when it returns in 2011, from E Online:
Q: @reebsreiswig: Do you know any more details of Dane Cook's guest role on Hawaii Five-0?
A: We're told Cook is booked for episode No. 17 this season, playing Danny's (Scott Caan's) brother. Show runner Peter Lenkov teases, "He's going to come out to Hawaii for a visit."
Anzahl der Beiträge: 6366 Anmeldedatum: 10.01.10 Alter: 37 Ort: Alexmania
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call Do März 17, 2011 4:21 pm
Michelle Borth has been cast as the lead in ABC's untitled summer medical drama series aka Combat Hospital. The 13-episode series, about doctors at a military hospital in Afghanistan is a Canadian/UK co-production, with Daniel Petrie Jr. serving as executive producer/showrunner. Borth will play Rebecca, a brilliant trauma surgeon who is new to the military was dumped by her fiance just before she left for Afghanistan. The casting stems from Borth's talent deal with ABC, which came out of her starring role on the network's short-lived drama The Forgotten. This season, she did an arc on CBS' Hawaii Five-0.
_________________ - A second chance is a powerful thing. Take it! - Remember darling, half the world is night. - Book`em Danno!
susan4 Moderator
Anzahl der Beiträge: 5296 Anmeldedatum: 17.01.10 Alter: 42 Ort: Alex I`m dreaming about you...why?
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call Do März 17, 2011 4:33 pm
Michelle Borth in ner neuen Krankenhausserie " Combat Hospital " okay...denke als Steve´s "Betthupferl" ist sie schon aufgefallen in Hawaii Five - 0 als LTD C. Rollings
danke für die Info @Nilu
Thema: Re: Hawaii 5-0 - Plotline und Casting Call So Apr 03, 2011 12:15 am
Angela Lindvall is firing up her acting career. The model, jewelry designer and mother of two recently filmed an episode of "Hawaii Five-O" in which she plays an arson suspect. While at Monkey Bar on...